torsdag den 26. juli 2012

Cupecake til en cykelentusiast

Til min fætters konfirmation spurgte han om ikke jeg vill elave cupcake til ham. han cykler på rimelig højtplan, så al frostingen er i hans holds faver. Jeg fik dog lov at kommet et par sommerfulge på får at pifte dem lidt op. 

Jeg brugte for første gang bogstavs mould, til at begynde med var det lidt besværligt, men jeg fik det tilsidste til at lykkes.

Det er hvid chokolade og hindbær cupcakes og vanilje cupecakes med lys marabou stykker, alle med vanilje frosting. Får at holde styr på hvilke kager der var hvilke, fik hver slags kage 2 farver muffinsforme.


Pynt til kagerne.





  
Jeg brugte en patchwork cutter og trykkede let, derefter brugte jeg en frugtfarve tucsh til at tegne aftrykket op med.





 
 Sommerfulge der ligger til tørre, så det får en flot form.


Under fondant billederne er der også en cupcake.


 Det færdige produkt.





En lille hvid rose.


 Sort frosting, det tog det meste af en bøtte sort farvepasta at lave.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar