fredag den 27. juli 2012

Min dejlige guddatter

Da min veninde kom og fortalte mig hun var gravid med nr. 2, var jeg ellevild, og spurgte hende med det samme om ikke jeg måtte lave kagen til dåben. Og ikke nok det fik jeg også lov at være gudmor til den lille skønne guldklump.

Kagen er inspireret af en kage jeg så på Wiltons hjemmeside. Det er mit første forsøg med en etage kage. og det gik egentlig fint nok. Jeg var endnu engang i lidt tidspres (som jeg tit er når jeg laver kager), så jeg sad til kl 03:30 om natten, og skulle op igen kl. 6:30 fro at kunne nå i kirken og stå med barnet.

Men kagen lykkes og var et kæmpe hit. Kagen var endnu engang lyse lagkagebunde, hindbær mousse og nougat mousse. Jeg er begyndt at overveje at prøve noget andet. Men for nu holder jeg mig til have jeg ved der virker. :)


Billederne er lidt mørke, men kl er også 03:30 i februar måned













1 kommentar:

  1. Den var bare skide flot. Det var ikke sidste gang, jeg har bestilt hos dig. Det kan jeg sige med garanti :-)

    SvarSlet