fredag den 27. juli 2012

Soldaterkagen

Min mors veninde ville gerne have en kage til hendes datters fødselsdag, som var et par dage inden datteren og hendes deling skulle rejse til Afghanistan i 3 måneder. Datteren har to personligheder, hun er meget soldat når hun tager sin uniform på, men når den kommer af er hun en stillet pige, der er til pink, fest, og makeup. så jeg skulle have alle tre ting til at ses på kagen. De 2 personer hun er, samt det at hun og hendes deling skulle rejse.



Fondanten er lavet ved jeg sad og trillede små kugler af alle farverne, sådan 1*1 cm satte dem sammen i en stor cirkel, og da jeg mente der var nok så rullede jeg den ud. (jeg bruger "The Mat" når jeg ruller fondamt ud) Det tog 2 mennesker ca 4 timer.


Nametags med hendes navn, fødselsdato og rang


Hendes fødselsdagskage


Pink frosting stjerner, som kanten rundt 


Hendes og delingens farvel kage


Min første figur i næsten korrekt uniform.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar