fredag den 27. juli 2012

En gaveæske med kage

Til min kærestes fødselsdag, det var der jeg skulle møde det meste af familien første gang, fik jeg lov at lave en kage til ham. Det blev en enkel kage, bogstaverne er udstikkere, som er lige til at lave, da jeg også skulle nå at lave brunch til 25 personer. :) Bogstaverne er købt her.

Men det gav potte at møde dem første gang med en kage lidt udover det sædvanlige.

Kagen er med lyse lagkagebunde, hindbær mousse og nougat mousse.








Jeg har brugt cirkel metal cutters og lavet forskellige cirkler og prikker, sådan lidt tilfældigt.





Sløjfen i clouse-up

2 kommentarer:

  1. Hej
    Hold da op nogle flotte kager! Bliver helt misundelig på at du er så kreativ :)
    Skal lige høre med de bogstaver du har på dem, er det udstikker du bruger eller er det bare nogle du laver i hånden? Og er det fondant du bruger til det?

    Venlig hilsen Line

    SvarSlet
  2. Hej Line,

    Mange tak for de søde ord. :) Jeg har lært det hele på Youtube. Jeg beklager de sene svar.
    De bogstaver jeg bruger er udstikkere, jeg har købt dem hos specialkøbmanden. jeg sætter lige et link i teksten oppe i teksten.

    SvarSlet