onsdag den 25. juli 2012

Det skete i de dage i december engang!

Det hele startede da jeg skulle holde min 27 års fødselsdag i december 2010, jeg havde besluttet mig for det skulle være en true prinsesse fødselsdag. Jeg tænkte at nok bliver jeg 27, men jeg var ikke for gamle til at finde det indre barn frem. Så jeg fik købt pink papirs dug, prinsesse pap tallerkner, og krus, der var ikke noget der manglede. Jeg skulle dog finde ud af hvilke kage jeg skulle lave. jeg havde noget tid forinden set nogen super flotte og tøsset cupcakes, og tænkte det er det jeg skal.


Billede af min fødselsdags borddækning :) Kan i se det....

Min mor og jeg mødtes og tog ud til Specialkøbmanden og kiggede. der så vi begge denne smarte plastik "værktøjskasse" og vi så begge at den kostede 215,00 kr. Vi kiggede videre og så flere af dem, vi snakkede om at det kunne da være meget sjovt at prøve, og det er sikkert bare sådan noget billigt plastik skrammel.... Min mor beslutter sig for at den vil hun gerne give mig til projekt prinsesse cupcakes. Så måtte det her plastik kageværktøj, jo holde så længe det nu kunne.
Vi går til kassen og med det småting vi havde fundet og denne værktøjskasse..... Så skete det, damen siger det bliver kr. 2465,00 jeg var ved at dø, og min mor kigger helt cool på damen og siger bare på beløbet.

Vi kommer ud af butikken, og vi for set den kostede ikke 215,00 kr. men, 2150,00 kr.... Vi sætter os i bilen, og jeg siger jeg tager ud og bytter den dagen efter. min mor syne bestem det er e god idé. Vi køre lidt, og så udbryder min mor, "Vi siger ikke noget til din far vel, så kan du bare beholde den. MEN så vil jeg også have en rigtig flot kage til min fødselsdag"

Ja og så var ellers hjem og google og på youtube, og se hvordan man laver det der kage noget. Så vi startede i det små, med cupcakes, og har siden bevæget mig ud i større ting. Men det var bestem rigtig dejligt at havde denne Wilton box, at kunne starte op med, men dog lidt mange penge for noget jeg ikke viste om jeg synes var sjov. Men til mit held, er jeg siden blevet meget bidt af det.


Første projekt cupcakes bliver sat i værk, her er et lille stemningsbillede af køkkenet....


Mine første upyntede cupecakes


Den stakkels knap så pæne tallerken, er mit første forsøg med Royel Icing. Den blev lidt tynd :) 


Her er så det færdige produkt. Mine første cupecakes med smørcreme med vanilje smag.








Min stolthed :) Lavet med en rosetyller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar