fredag den 27. juli 2012

Kage Kursus med mor

Endelig tog jeg beslutningen om at prøve et kage kursus. jeg fik lokket min mor med på det, selv om hun ikke sådan gør sig i kager. Vi tog et kursus hos Kræmmerhuset i Slagels. De har den sødeste lille butik ,ed nipsting og sager, og selvfølgelig kageudstyr.
Vi fik meldt os til et kursus i dåbskager, da der ikke var længe til jeg skulle lave min venindes dåbskage. Det var en super hyggelig dag, jeg ved ikke om jeg lærte så meget jeg ikke kunne i forvejen, men vi hyggede os, og jeg synes det var en rigtig god måde at lave nogen sammen på. Det kan bestemt anbefales.

Min far var også ganske tilfreds, for da vi kom hjem havde han hele 2 chokolade kager kan kunne spise.



Min kage
Det var rigtig sjovt at prøve at bruge mould










Min mors kage



Ingen kommentarer:

Send en kommentar